Какво е Google AdWords експерт и защо имате нужда от него?
Всеки може сам да рекламира в Google AdWords. Достъпът до платформата е безплатен и реално не е много трудно зa човек да създаде базова рекламна кампания. Защо тогава, да се доверите на агенция или AdWords експерт? Разликата се усеща в резултатите.
AdWords експерт е човекът, който рекламира вашия бизнес чрез Google Adwords, достигайки желаните цели, спестявайки ви време, пари и помагайки на вашия бизнес да се развива успешно.
Сигурно си мислите, че няма нещо, което да не може да научите сами?
Вероятно е така, но преценете дали имате достатъчно свободно време, за цялата тази информация, която трябва да поемете, преди въобще да стигнете до момета, в които трябва да започнете да изграждате и оптимизирате кампаниите си в Google AdWords.
А какво да правите с всичките тези технически термини:
Call to action (CTA), Click Through Rate (CTR), Bid Strategy, Daily Budget, Cost-per-Click(CPC), PPC (Pay-Per-Click), Cost-Per-thousand impressions(CPM), Headline, Destination URL, Display URL, Ad groups, Quality Score, Ad Rank, Impressions, Mobile ad, Ad extansions…
Повечето информация, която намирате онлайн е написана на жаргон и с технически термини, така сякаш се очаква всички да бъдем специалисти. Също така, конкуренцията е много голяма и трябва да поемете много информация, за да може да сте по-добри от всички останали. Нека бъдем честни! Не всеки има време и желание да разбира от всичко! Това е основна причина, поради която вие трябва да наемете човек с опит, сертифициран спрямо критериите на Google и знаещ как да се пребори с конкуренцията във вашия сектор.
Този човек трябва да използва най-добрите практики за управление и оптимизиране на кампании в мрежата за търсене (Google AdWords Search), дисплейната мрежа (GDN), мобилното рекламиране, Email marketing кампаниите през AdWords (GSP) и видео рекламни кампании в YouTube (YouTube Video Ads). Той трябва да използва различни методи за проследяване на ROI. Един AdWords специалист може да изгради възможно най-ефективна кампания спрямо вашия бюджет, така че рекламата ви да достигате възможно най-високи позиции на най-ниска цена за продажба или клик. Така, когато продадете даден продукт, инвестираната сума в рекламата му ще е възможно най-ниска.
Целта на експерта е да повиши вашия Conversion Rate чрез фокусиранe върху точната кампания, точните потребители на най-добрата цена на клик. Под Conversion Rate ние имаме предвид колко клика са нужни за достигане на продажба или за даден резултат. Цялото това нещо Google измерва в проценти.
Намирането на сертифициран експерт за управление на профила ви в Google AdWords ще ви спести време, пари, нерви, а най-важното е, че ще увеличите възможно най-много възвръщаемостта на инвестициите си.
Сега може би осъзнавате, че имате нужда от вашия личен Google AdWords експерт, за да може успешно да развивате бизнеса си.