ЕЛАНА е една от най-големите финансови групи от небанковия сектор в България
с 20-годишен опит в развитието на новаторски продукти и услуги на българския финансов пазар.
Представяме Ви един от нашите проекти,който е пример за адекватното информационно отражение
на състоянието на дадена компания. Elana.net е коорпоративен уеб сайт, като е създаден да поддържа голяма база от данни
и информация, която да предостави на потребителя по подходящ начин.
Динамично обновяваният корпоративен уеб сайт е важно конкурентно предимство.
Този сайт предлага на своите потребители новини за компанията, валутните пазари, както и представяне на управляваните от компанията фондове.
Elana.net е пример за коорпоративен сайт, който отговаря на нуждите на потребителите, чрез множеството си функционалности. Спецификата при изграждането на уеб сайта на Elana Group е разделението му на четири функционални подсайта.
Първият подсайт “Група ЕЛАНА” е самият коорпоративен сайт и е лицето на компанията.

Вторият подсайт “Елана Трейдинг” е съсредоточен изцяло в областта на търговията с акции и валута, като съдържа в себе си интеграция ма множество външни канали (feeds) с пазарна информация от различни източници.

Третият подсайт “ЕЛАНА Фонд Мениджмънт” визуализира, чрез динамично съдържание всички фондове,
както и техните резултати и данни за изминали периоди посредством множество графики. Чрез много инструменти, потребителите имат възможност да анализират отделните фондове и да сравняват показатели, което им помага да вземат решение в кой от тях да инвестират.
